• Wpisów:27
  • Średnio co: 112 dni
  • Ostatni wpis:7 lata temu, 16:32
  • Licznik odwiedzin:3 516 / 3147 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
dobrrraaa swieta. wesolych wszystkim zyczeee ;**
 

 
...ale nie chce mi sie isc do sklepu.
juz od jakis 2 godzin leze w łozku. nie chce mi sie podnosić. czuje , ze bede chora - ale lepiej nie mowic o tym moim rodzicom, bo jutro bym nie pojechala na miodobranie do myszyńca;p narazie siedze sama w domu, bo rodzice są w warszawie, a hubert u babci;/ nie mam nic na koncie, mam tylko smsy do ery (nawet nie mam ich z kim wypisac) i napisałam do mamy , ze jak bedą w galerii to niech zadzwonią. chyba zaczela przeczówac ze cos chce i nie dzwoni...;/ a ja chce tylko płyte ,,Bravo Hits...bla bla bla".>
dobra,ide sie ubrac, wsiadam na rower i jade do sklepu po te krakersy, bo jak czegos nie zjem to skisne;pp
 

 
Zobaczylam te zdjęcie i myślalam ze padne . haha
  • awatar carterdish: haha! jaka fota! :D http://www.pinger.pl/szukaj/po_tagu?t=rozdanie%20u%20carterdish
  • awatar Paulitta: OMG.! :D
  • awatar Gość: Organizuję konkurs. Zapro do mnie !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
a coś mnie dzis wzielo zeby probowac sil w tych konkursach;d

for-sale-xd.pinger.pl/m/3731149/konkurs
 

 
taaa...
dziś trzeba iść do babci , bo mamy impreze pozegnalaną, bo ciotka and jej ekipa wracają do USA. ufff..wkoncu. pewnie znowu rodzice sie zasiedzą i bedziemy tam tkwili do nocy. postaram sie wytrzymac i nie zrobic tego, co zrobilam ostatnio (mimo zakazu poszłam ok 22.30 sama do domu ( jakies 2 km) i potem dostalam szlaban na telefon i kompa;|) no , ale przynajmniej sie najem;D w sumie wolałabym nie isc i posiedziec przed kompem ze Spajkim <3 ale mama by sie wkurzyła, bo to moja chrzestna i wypadałoby sie porzegnac ;/ ,,baj, baj . szerokiej drogi. jedzcie i nie wracajcie" xdd. nie no tak nie wypada, w sumie to ona przez tyle lat wysyłała mi paczki z ciuchami i kosmetykami. ^^ ale cośtak czuje ze po tej wizycie w Polsce to sie mi skonczy . za moje "zachowanie" w stosunku do niej ;P trudno - rozpaczać nie bede

Baj;**
  • awatar zakupoholiczka.: Organizuje konkurs ! Fajne nagrody do wygrania ! POLECAM ! http://for-sale-xd.pinger.pl/m/3731149/konkurs
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
BIORĘ UDZIAŁ W ROZDANIU NA http://fotografova.pinger.pl/
 

 
Dziś zdarzył sie cud. Naszła mnie ochota na robienie zdjec, wiec latałam po calym domu z telefonem i robiłam zdjęcia. xdd. No i dzis sie zdecydowałam , ze wam sie pokaze wkoncu;d
 

 
  • awatar Morphine!: ubrania od tej lourdes sa dla jakis emonastolatek..fuuu
  • awatar Lansunia: właśnie a nawet jeśli nie czyta to i tak może pisać i co ci do tego gosciu ?!
  • awatar Fruity Rhythm: zawsze jest ktos kto czyta, aa babeczki mniam :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
no i na moim blogu nastąpiła zmiana tła. wkońcu sie zebrałam zeby to zrobic. moze byc?
 

 
ale ja jestem dziwnaaa..
wchodze codziennie prawie na pingera, czytam co napisaliście i wychodze. nie pisze nic. zeeerooo. no w sumie to nie ma o czym. juz za tydzien do szkoly;/ jak sie patrze na te wszystkie ksiązki to az mi sie rzygac chce;p xdd.i jeszcze te przeklęte bierzmowanie ;| hehe. troche dramatyzuje;d ale ee tam.
 

 
wakacje są do dupy;/ wole chodzic do szkoly. moi rodzice wyjechali na wycieczke w gory, a ja i brat zostalismy z pojeb.aną ciotka z usa i jej coreczką. czasem przychodzi tu babcia. zaaaal. stesknilam sie za rodzicami. naszczescie juz dzis w nocy mam nadzieje ze ada wyciągnie mnie gdzies na dwor, bo jak nie to nie wytrzymam psychicznie ;/

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
w wakacje dostalam lenia i nic mi sie nie chce pisac
 

 
omg.
jak zwykle dlugo sie nie odzywałam, ale tyle sie zdarzylo ze juz nawet nie wiem co pisac.
jedno jest pewne kocham pana<hehe> M. i chyba nawet z wzajemnoscią(mam nadzieje) ;***
 

 


POLECAM!!!
 

 
Hejka wszystkim.,,Jest godzina 19.37. Na dworze jest ciemno." heeh to tylko taki żart. NIe mam zamiaru pisać tu żadnego opisu widoku z okna czy coś. No więc:
Ohhh...ten tydzień jest cudowny(chociaż pewnie nie dla wszystkich). Ogólnie to tak: mam wolne (wtorek,środa,czwartek) z powodu takiego, że klasy 3 w gimnazjum piszą te swoje egzaminy< POWODZENIA ŻYCZE WSZYSTKIM TRZECIOKLASISTOM>. Dziścały dzień leniuchowałam, jutro pewnie też będę ( a no tak, jutro leci You Can Dance), a pojutrze to jeszcze nie wiem. Hmm... to chyba wszystko.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
hehe...
dziś byłam na chrzcinach.
ale poźniej sie zerwałam i poszłam na dłuuuuugi specer z przyjaciółką ( 0% stresu)
ahhhh....
 

 
uhuhuhu...
juz dawno tu nie zaglądalam.
w moim zyciu wydarzyło się wiele ciekawych zeczy.
m.in. dowiedziałam się ze moja przyjaciółka i jej brat wyjeżdzają na stałe do USA i nigdy tu nie wrócą. eh...
w czoraj dowiedziałam się, że ,,Jestem zajebista na swój zakręcony sposób".
nie jestem pewna czy to miał być komplement




nie żebym go biła, gryzła, drapała, kopała, szczypała czy cos ....
  • awatar inevitable: noo dawno Cię nie było :c na pewno komplement ; DD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
No i znowu totalna olewka. Ehh... Zrobiłam dziś dobry uczynek - oddałam za male na mnie spodnie dla ,,koleżanki'. Oczywiście nikt z mojej "kochanej" klasy nawet nie dowiedział się, co z moim stanem zdrowia, nie odwiedzil, nie dał lekcji... szkoda gadać. Książki też jakoś za bardzo nie chce mi sie teraz czytać. Jedyna rozrywka na dzis to chyba pobić się z bratem. Świetynie

,,Lubię Marzyć"
 

 
Z racji, że wczoraj mieliśmy dzień chłopaka, postanowiłam, w ramach prezentu pobawić sięz młodszym bratem ( lat 6). Byłam już lekko zmęczona tym skakaniem, więc wykonałam siad prosty na środku przedpokoju. Mój ,,kochany" bracieszek powiedział ,,No chodź!", więc odpowiedziałam ,,To może byś mnie podniósł?", a on podszedł do mnie i dał mi kopa centralnie w brzuch. I weź tu bądz dobrą siostrą. Ehhh...
 

 
No i znowu nudy, cierpienie i te cholerne echo
dlaczego? nie wiem. chyba juz wszyscy o mnie zapomnieli. nikt nawet nie przyjdzie się dowiedziec co u mnie, bo ja biedna chora. w szkole mnie nie ma wiec nie wiem co sie dzieje na tym pieprzonym swiecie. jedyna nadzieja to gadu i rozmowa z przyjaciółka, taką prawdziwą - od serca <Milena3
 

 
no i oczywiści T.I. <3
 

 
Serdecznie polecam wszystkim Soulja Boy :
 

 
Czy ktoś z was zajmuje się na poważnie tańcem? Chodzi mi o zajęcia. Jeśli tak to polecajcie : piosenki, może jakieś warsztaty. Czekam
  • awatar Fashion Addict: no ja niestety sie nie zajmuje ale polecam biale pupmy ^^ zapraszam na moja aukcje z pumami ;) http://www.allegro.pl/item945725203_puma_first_round_biale_40_najtaniej.html
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Ktoś z was oglądał może wczoraj ,,Expres reporterów?"
 

 
Wszystkiego najlepszego chłopcy!!!
 

 
Hmmm...Co można robić gdy się nudzi?Nie ma nikogo na gadu, bo wszyscy mają lekcje do 14.25 no i dupa. Nie wiem już co robić. Mój pies gryzie zabawki mojego braciszka i jak wróci z przedszkola o mi się dostanie.Żal.To już 3 dzień siedze w domu i zaczynam mieć dość tej głupiej choroby.

,,O tak, to znak, czapka, beret, kaplusik, coś tu jest przykryte, pewnie włosy nie umyte. My to znamy, przerabiamy i tak oszukać się nie damy."
  • awatar inevitable: Też tak mam ; DD . Cieszę się, że chora jestem ;P. A potem chce jak najszybciej wyzdrowieć ;D
  • awatar Brunet .!: Zapraszam na gadu. Ja również choruje : o
  • awatar Nimfa ツ: tak to jest, niby chciałoby się odpocząć od szkoły/pracy ale jak już to mówi się chorobo precz...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hey. Choruję. Siedzę w domu i właśnie oglądam ,,Czarodzieje z Waverly Place" Dziś zamiast prostych włosów mam burze loczków^^